DISTRIBUIE PE FACEBOOK

Telenovela „Vulpiţa“ a plasat „Acces Direct“ pe locul doi în topul celor mai urmărite producţii de divertisment din luna februarie, poziţie neobişnuită pentru o emisiune care nu e difuzată în prime time.

„Acces Direct“ este imediat după „Românii au talent“ în clasamentul celor mai populare emisiuni din luna februarie, potrivit cifrelor publicate de Paginademedia.ro.

Dacă pentru show-ul de pe Pro TV audienţa mare nu reprezintă o surpriză, altfel stau lucrurile când vine vorba despre emisiunea Antenei 1, mai ales că nu este difuzată în intervalul de maximă audienţă (prime time), aşa cum este cazul majorităţii producţiilor din top 10.

„Românii au talent“ rămâne lider absolut, cu o audienţă medie de 2,8 milioane de telespectatori la fiecare ediţie.

Emisiunea-tabloid „Acces Direct“ s-a clasat pe locul doi, cu cifre-record de aproape două milioane de telespectatori la fiecare ediţie în care subiectul principal a fost „Vulpiţa“.

Pe lângă audienţele uriaşe, „Vulpiţa“ a adus postului Intact şi sume frumuşele din publicitate. Potrivit unei estimări ale aceleiaşi surse, ediţiile „Acces Direct“ în care a fost dezbătută viaţa privată a soţilor Veronica („Vulpiţa“) şi Viorel Stegaru au adus postului Intact publicitate între 350.000 şi 450.000 de euro. Dar au adus şi o amendă usturătoare de la CNA, de 100.000 de lei.

Astfel, „Acces Direct“ a reuşit să devanseze, la nivel naţional, emisiuni mai costisitoare ale Antenei, cum ar fi „Asia Express“, care a fost urmărită luna trecută, în fiecare ediţie, de aproape 1,3 milioane de persoane din întreaga ţară.

La mică distanţă de „Asia Express“ a fost o altă emisiune a Antenei, „iUmor“, cu 1,2 milioane de telespectatori. Cea mai urmărită emisiune de pe Kanal D este şi singura difuzată în prime-time: „Survivor România“. Reality show-ul a obţinut o medie de 1,1 milioane de privitori pe ediţie.

„Imperiul leilor“, noutatea grilei de primăvară pentru Pro TV, a obţinut cu cele trei ediţii o medie de puţin peste un milion de persoane, clasându-se pe locul 7.

Vulpita a devenit o adevarata vedeta de cand a aparut la emisiunea Acces Direct. Ceea ce la inceput se anunta a fi o simpla poveste de viata a unei tinere care sustinea ca a fost violata de 3 barbati s-a transformat rapid intr-un serial fara sfarsit, cu un scenariu bine gandit de echipa emisiunii Acces Direct. In momentul in care toata lumea si-a dat seama ca Antena 1 profita din plin de naivitatea celor doi soti din Vaslui, in mediul online au aparut diverse critici cu privire la modul in care a inceput sa se desfasoare emisiunea care se lauda ca este lider de audienta de atata timp.

Cazul a ajuns si-n atentia CNA, care nu poate interzice prezenta lor in emisiune, dar acuza postul ca ii pun pe cei doi intr-o postura degradanta si vorbesc despre viol si inselat in plina audienta la care au acces si copiii.

Toata lumea se intreaba daca cei doi primesc bani pentru ca sunt prezenti in emisiunea de la Antena 1, iar sursele huff.ro au aflat ca acestia sunt platiti cu 1500 de lei pe saptamana. La asta se adauga si beneficiile pe care le au din partea emisiunii. Acces direct si Antena 1 le asigura cazare la un hotel, transport in toate locatiile in care ii pun sa faca diverse lucruri si desigur niciun weekend fara vreo plimbare in afara Bucurestiului.


DISTRIBUIE PE FACEBOOK
Loading...